18. mar. 2007

Razlogi 11 do 15, zakaj moras obiskati mesta na B.

Globoko se opravicujem - ze 4 dni ni bilo nobenega prispevka. Globoko, res - ce kdo zahteva osebno opravicilo, naj mi napise mejl in bom se obsirno opravicil. Medosebne odnose je namrec treba negovat, ce jih zapustis, potem grejo v k./p.m. Kakorkoli, pisal ze dolgo nisem zaradi tega, ker je za mano naporen prvi teden. Ne toliko zato, ker bi casovno ne imel nic casa za sebe (mama, ne skrbi, imam cas tudi za sebe), ampak zato, ker se moram navaditi na novo okolje in na novo delo, to pa pri meni, okorelemu hribovcu, traja.

Torej, pet razlogov tega tedna:

11. Prijetni kafici, kjer se lahko zastonj priklopis na medmrezni splet (MS). MS mi zelo manjka v stanovanju, k sreci je v mestu na B. precej kaficev, kjer se usedem za mizo in se s svojim kompjuterom priklopim na MS in obenem v miru posrkam mojo dnevno dozo crnega caja z mlekom.

12. Velika izbira za kinoljube. V torek smo gledali en film. Pisem 'en film', ker sem ze pozabil naslov. Vsebine se se megleno spomnim. Taksen je moj spomin, zelo selektiven in kratkorocen. Pomemben razlog, da pisem blog, je tudi ta, da se bom potem lahko vseka spominjal, ker v glavi mi bo bore malo spominov ostalo. Taisti film pa bom verjetno naslednji teden spet el gledat - mi bo enako zanimiv.

13. Raznovrstno nemskega trga mobilne telefonije. V primerjavi s Slovenijo, kjer se dva operaterja komaj obstajata, je nemski trg blagor za kupca - kar zelis, to dobis, samo prave informacije moras imeti - poceni klice za v tujino, poceni sms-e, klice znotraj omrezja ali v druga nemska omrezja ...

14. V mestu na B. domuje najlepsa zenska na svetu - nemska kanclerka Angela Merkel v cvetu mladosti in intelektualnega naprezanja - tezko je skupaj drzati 'veliko koalicijo' in obenem naprej peljati voz 'Evropa', ki ima probleme z vsemi stirimi kolesi (le peto kolo odlicno deluje, ampak to pregovorno po svojem bistvu ovira delovanje oziroma je nepotrebno ...).

15. V mestu na B. dozivis ulico. To je lahko pozitivno in negativno, vsekakor pa je za nas, provincijalce, zanimiva izkusnja. Ulica sili v tebe, se najbolj pa punkerski klosarji s svojimi psi, ki prosijo za denar. Pa se spoh ni poletje, ko bo tega se vec. Vsedes se na U-bahn pa ze zaigra violina, potem pa pride svirac mimo in prosi za denar. Hvala, zastonj glasbe se ne branim.

2 komentarja:

jernej pravi ...

Sonček...pozabljaš na blog...si si dobil dekle al si dobil preveč dela? :D

Primož pravi ...

Zdravo!

Ne, ne, ne pozabljam na blog. cisto preprosto - pri pisanju bloga je moje vodilo, da nekaj napisem, v kolikor dobim vsaj en komentar na predhodni prispevek. Tako da, Rejc, nevedoc, si prispeval k temu, da bom sedaj nekaj res napisal.

V zivljenju je pac tako - vse je racionalna trgovina interesov.